Inte den bästa av dagar.

Åh. Först hittade jag inte salen i morse, jag blev less, ringde Helena som peppade mig att inte ge upp mitt letande, och hittade till slut salen, några minuter för sent. Men deppet satt som sten i kroppen, ni vet hur det känns va. Kände mig helt modstulen och på gränsen till ligga-på-golvet-och-gråta-ut-all-skit. Tyckte inte att jag fattade någonting. Så jag gick fort hem till Helmert och la mig på hennes säng (inte golvet, vilket lyft;)) och grät tills jag blev trött. Då gick vi ut för att göra någon nytta. Helena har inte heller den bästa av dagar.
Hon försökte hjälpa mig med fastighetsrätten, jättespännande. Det gick sådär, men sen for vi ner på stan och Helena lämnade ut hela nio cv:n:) Bra jobbat där. Gick hem till Kate, bjöd in oss själva till deras tacosmiddag. Såå gott.
Väl hemma gjorde något jag inte ville och inte trodde jag behövde, men efter en jobbig dag insåg jag att det var nödvändigt. Gick hem till Helena efter det, ringde Mamma, grät lite mer, funderade och insåg att det fick vara nog. Sen peppade jag och Helena varandra, vi är ju varken mördade, blinda, handikappade eller annat hemskt. Vi har bara haft några pissiga dagar.
I helgen blire gintonic och dansa ut allt som gör ont.

Gin och Tonic, GT


+

Gin och Tonic, GT
+

Gin och Tonic, GT


=



Kommentarer
irene

Heja Heja Heja Heja Heaj hejaHeja Heja blä HEja Heja Heja Heja Heja Heja Héja

2008-09-10 @ 21:20:49
Emma

Men stopp stopp stopp.... lite för lite dansa och mycket av det andra där va?? haha!!

Men ni har så himla rätt, tänkt vad bra att man har ben och allt sånt.... fast ibland får mna ha skitdagar, dem behövs dem också, så uppskattar man dem bra dagarna mer! krya på er!

2008-09-11 @ 20:26:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0