Inte världens bästa morgon.

Boss har blivit magsjuk. Han började vara orolig imorse och jag hann inte ens klä på mig innan han kräktes i hallen. Det värsta är väl att det är jag som är så himla dum att jag köpt kycklingmat till honom. Jag VET ju att han inte tål kyckling. Hur svårt kan det va? Jaja, sen råkade jag slänga väskan lite för hårt i golvet och i den väskan hade jag en ölflaska. Som gick sönder. Jag dricker inte ens öl, men den har råkat hänga med i väskan hela helgen. Å. Nu tycker jag att allt luktar öl.

Näej. Det var en dålig morgon, jag botade den genom att sticka ut och springa. Det gick hyfsat. Ikväll ska jag träna igen.

Sen kom min dator, halleluja! Äntligen, det tog ju bara nästan två veckor. Men alla mina bilder från de senaste två-tre åren var borta så jag ringde Markus och förberedde mig på att bli väldigt arg. Men han har dem på sin dator. Tror han allafall:P Det var kul att prata, känns som vi kan ha ett schysst förhållande till varandra igen.

Nu sitter jag och Helmert på skolan. Hon ska snart få hem en vildkatt:) Direkt från djungeln. Det blir intressant.




Grattis på födelsedagen Mamma, hoppas du får en alldeles förträffligt fin dag!


Kommentarer
mammselen

Tack! Jo födelsedagen har varit alldeles förträfflig. Jag har jobbat, jobbat och jobbat. Det var så mycket så vi fick inte ens fika...

2008-09-29 @ 20:52:34
Jesper

Stackars lilla boss.. :(

2008-09-30 @ 13:52:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0