Jääsikens, det gör ont:)

Vilken effektiv dag!
Jag har hunnit med att plugga med Kate i 2,5 timmar, skicka en ansökan, sprungit på stan, postat brev, tränat, försökt hinna med Boss, tvättat, handlat. Har vart i konstant rörelse förutom en liten nap innan träningen idag.
Wee, jag och Helmert var på boxercise!!
Mina händer skakar ganska ordentligt just nu... men det var kul... och grymt grymt jobbigt. På onsdag ska vi väl köpa kort:) Sen ska vi träna som galningar, hehe, ja ni vet hur man låter när man är full av lyckliga träningsendorfiner, "träna box måndagar och onsdagar och sen gymma lite och så måste vi förstås få in ett löppass också..." Vi får se hur det går med vårt upplägg;)



Har haft en bra dag, tyvärr har jag inte hunnit städa golven här hemma och så var det ju något annat som skulle fixas, men eftersom jag vart så effektiv på plugg-fronten på senaste tiden så har jag tid med det där imorgon.
Shit va bra jag är:)
(Kom ihåg att det är viktigt att peppa sig själv!)

Nu ska jag hoppa in i duschen, c-i-a-o-o !

Just ja!! Dagens glada nyhet! Helena har fått lite jobb:D YES!!
Shit va bra du är Helmert!
(Kom ihåg att det är viktigt att peppa andra också!:)


Kommentarer
mams

Shit. Vad duktiga ni är!

pepp,pepp

2008-09-15 @ 21:06:41
jeppe körsbär

Jag tar med mig handskar när jag flyttar upp så kan vi ta fem ronder i porsö centrum?

2008-09-16 @ 12:01:24
a-l

Haha... vad rloig du är jeppe :D

2008-09-16 @ 17:15:41
irene

ni är duktiga.

2008-09-16 @ 19:57:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0