Lingonplock

Jag, Kejtan, Helena och Anna har vart ute i skogen och picknickat. Två och timmar satt vi och pratade, blablabla... eller mest de andra, för jag plockade en massa lingon. 3 liter, handplockat, rensat och klart. Anna hjälpte mig i och för sig litegrann:) Ja men det känns bra, nu kan jag göra lingonsylt. Yes.

Fredrik har vart här på lunch precis. Mycket snack. Fest hos dem ikväll. Men förmodligen väldigt lugnt för min del. Å, jag har tvättat Boss också, så nu har man en gräddbakelse till sällskap i sängen igen. Brabra.
Nu måste jag städa i lägenheten. Hejhej


Kommentarer
mammselen

Duktig flicka!

2008-09-20 @ 17:10:50
mammselen

Duktig flicka!

2008-09-20 @ 17:11:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0