Missuppfattad!

Jag känner inte igen mig själv andras ögon. ÅH! Det är inte jag och jag har större behov än någonsin att gå och träna box! Imorgon!!

För att inte somna så har jag vart aktiv i köket i två timmar, bakat negerbollar och flätor, sånna som Mamma gjorde när man var liten. Jag var så himla imponerad hur hon liksom bara slängde ihop degen till en fläta! Men jag är ganska bra på det nu jag med. Plugg kanske inte är helt min grej, men det där med att vara hemmafru skulle jag nog bli bra på.
Lånade Peters (sambons) dator och spelade Smutser och man sjunger

Har du hört va killen är cp, åhåhåhåhåh, värsta störd, han, killen är helt skeeeev.

Jesper du kan sjunga den du med, fast du får byta ut killen mot tjejen:) Ok. Hon är ju inte cp eller så men det är ändå ganska skönt att sjunga sådär...

fult

Nej, nu ska jag läsa om krediträtt och sen ska jag och Kate ut och springa:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0