morgonbloggning

Jag har inte tillgång till datorn på kvällarna, så det blir mest till att blogga på morgonen. Men snart blir bloggin all day long för nu har Markus änteligen skickat datorn, och då kan Helena också få en dator. Shit va bra. Tusen hjärtlig tack Markus:) (segis;))

Dagen består av en övningslektion i köprätt. Sen ska jag posta ett paket och på kvällen bli det boxpass igen. Jag har knappt kunnat vända mig i sängen inatt på grund av träningsvärk från förra passet, men nu är det bara att plåga kroppen tills den ser ut som 2005 års upplaga. Jonas med håret och Freddan ska med också, blir skoj det:)

Bilder skulle det vara skoj att lägga in också, men nu har min kamera helt pajat så jag måste nog köpa en ny om jag inte lånar Helmerts bilder. Men en kamera måste man ju ha.

Have a nice day!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0