morgonpigg

Boss väckte mig halv nio. Laga gröten. Käka frulle. Jag och Helena ska på ett träningspass klockan elva. Cirkelträning:)

Vad ska jag säga mer då. Hade två förläsningar igår, de gick väl sådär. Får plugga på i helgen. Jag och Kate ska allafall plugga krediträtt för det har hon också. Sen bli det också arbetsrätt och familjerätt. Nog finns det att göra allt, om man bara tar tag i det.

Ikväll blir det taco och filmkväll på mitt place. Jag och Helena var och storhandlade igår. Vi blir väl en åtta, nio personer enligt våra beräkningar. Kruxet är väl att vi inte har sådär jättemycket köksgrejer så jag tror gästerna får ta med sig skålar och tallrikar...
Annars är helgen ganska öppen, det blir ju tydligen superväder med 15 grader varmt och sol. Underbart! Jag har planerat att gå ut i skogen och plocka lite lingon och picknicka. Får se om man får några fler med sig.
Vi hade tänkt ta det lugnt med festandet allafall. Men vem vet vad som händer.

Livet är underbart.


Kommentarer
mammselen

Du är duktig, du.

2008-09-19 @ 16:45:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0