Noo!

Boxpasset var fullt ikväll. Och vi som köpte kort idag. Åh, man blir lite sur, tror jag och Helena ska dikta ihop ett klagobrev sen. Vi börjar bli bra på det, haha... Nej men va tusan. Om man köper ett träningskort för 2000 för 4 månader för att man speciellt vill åt boxpassen så ska man väl få plats också. De får ju bara köpa in mer utrustning, för plats fanns det gott om i lokalen.

Å, min övningslektion idag gick superbra, jag vågade till och med prata. Okej, jag kanske inte hade rätt på alla frågor, men fick allafall en insikt om hur man ska tänka ungefär.

Jag och Helena tog en löprunda istället för boxen. Fort gick det.... piuh. Nu ska jag ge mig på att laga fisk. Ett nytt recept med cashewnötter som jag hittade på internet. Sen blire middag med Kejtan, Robi och Helmert.

... och ikväll blire idol med JBF.

Ciiiaooooooop!

jag vill ha en häst. Okej, ville bara ha en fin bild:)


Kommentarer
mams

Jag håller med dig. Absolut.Köper man ett träningskort för 2000:- så ska man ha rätt att träna också.

Det känns annnars väldigt bra att läsa ett positivt inlägg....

2008-09-17 @ 18:32:39
josefina

Jag håller med det finns sällan plats på passen men nya medlemar tar dom in det är ju konstigt

2008-09-17 @ 19:41:31
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0