Ny vecka, ny dag

Livet går sin gilla gång här i Luleå. Fast just nu går jag faktiskt inte och längtar till något och jag går egentligen inte och saknar något heller så det måste betyda att jag har det riktigt bra för tillfället och faktiskt lyckas med att leva i nuet.
I helgen har vi haft kräftfest, det var riktigt kul och väldigt livat:) Lindén sisters, the partystarters :P Fast när vi väl kom in på kåren var det inte så roligt längre så jag gick hem ganska snabbt. Förfesterna är väl nästan alltid roligast...

Igår var en riktigt slapp dag med söndagsfika hos Helena, scones och te. Emma har vart upp och hälsat på också, men åkte hem igår, hoppas hon kommer upp snart igen.

I natt har jag drömt rädda drömmar. Typ en knivman på Sjulsarvet som ville döda mig som jag gick ut och sparkade ner, men han kom ändå på fötter och då måste jag låsa alla dörrar men sen kom mamma hem och då bjöd hon in honom fast jag var livrädd. Och när jag ringde 112 så kom jag bara till någon trött kille. Sen drömde jag att jag bodde hos grannarna hemma och att det spökade i deras hus.

Jag tror jag har mina aningar om vad allt handlar om. Det är trygghet och kärlek och inte kärlek i det verkliga livet. Men för första gången på länge känner jag tillit. Det blir som det blir och det är bra.

Idag ska jag prova att slå lite i lagboken och göra nå övningsuppgifter, sen ska jag ut och springa med Kejtan. Är så sugen på att börja träna (box) nu. Ska kolla upp om det finns någon boxningsklubb här i Luleå eller eventuellt får det bli stil fast det är svindyrt. 1600 får fyra månader. Bitch bitch bitch.



Kommentarer
mammselen

Skulle jag aldrig betala för 4 månader. Jag skulle leta efter nå´t billigare.

Fast det kanske inte är lika roligt som box?

2008-09-08 @ 21:34:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0