Tjena Helena!

Jag och Helena sitter på skolan... vi har fikat lite på stuk men annars är vi ganska göralösa, men vi har skrivit en hel lista på saker man kan göra när vi inte har något att göra.
Imorgon åker vi till Lycksele. Fullspäckat schema faktiskt. Måste käka frukost vid halv nio, städa lägenheten och gå ut med Boss efter det, träning klockan elva, hem, duscha, lunch och sen ska jag följa med på Kejtans juridiklektioner för att få lite extra träning. Och sen drar vi till Lycksele, det blir roligt det:)

Igår tränade vi box, det var kul, Jonas vill ha med oss på core ikväll, men jag tror att vi tar en slö idolkväll hemma hos någon trevlig männska istället.

Jaja, inget mer att rapportera från Luleå. Jag tror jag ska söka extrajobb.

Hejhej.


Kommentarer
mammselen

Det tycker jag att du ska...

2008-09-25 @ 17:39:26
mams igen

Core är hur jobbigt som helst. Och inte roligt ens.

2008-09-25 @ 21:08:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0