Tjenahej det är mitt i natten

Min sambo hade ju fest igår, maten som vi grillade blev jättegod. Det var fullt med folk i hela lägenheten, men jag och Helena funkade dåligt som partystarters igår. Usch vad sega vi var. Vi dunstade från festen när vi insåg att det var två timmar till vi kunde inta kåren, så vi gick och hälsade på Björn och drack Baileys med han. Nej fy, deppigt blev det. Så vi smög tillbaka till festen och skulle diskret hämta mitt täcke för att sen gå till Helena och sova. Fast jag fick försöka förklara att jag kan vara roligare, och sen kom vi överrens om att jag snart ska ha inflyttningsfest:)

Helena fixade bacon och spagetti, lilla guldhjärtat:) Och jag satt i sörjesoffan. 
Sen somnade vi gott men det har ringt i telefonerna hela natten. 

Jag slapp skära halsen av Glenn i morse allafall. Hade lovat att göra det om jag bröt mitt löfte till mig själv, men det gjorde jag ju som tur var inte.

Nu ska Helena läsa bok. Jag och Kate ska plugga.

Jag och David har sms-diktat också:
-Är det fint väder i fjällen? Här är det fest hela kvällen:)
-Jo, här är det fin väre, jag har ätit en päre

JE! I love norrländskt!


Kommentarer
irene

HU, varför ska stackars Glenn lida för nåt du bryter?

2008-09-14 @ 20:06:29
mams

Vad har Glenn gjort för ont? Varför ska han straffas?

2008-09-14 @ 20:11:27
mams

Vad har Glenn gjort för ont? Varför ska han straffas?

2008-09-14 @ 20:12:51
mams

Vad har Glenn gjort för ont? Varför ska han straffas?

2008-09-14 @ 20:13:43
mams

VAd har Glenn gjort för ont? Varför ska han straffas?

2008-09-14 @ 20:42:59
mams

Ojdå... Här hakade det upp sig...

2008-09-14 @ 20:43:44
Big

men å. ni fattar ju inte

2008-09-15 @ 08:14:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0