Bra jobbat

Jag sprang 11 km igår. Jää. I regnvädret, ni må tro att jag kände mig nöjd efter det. Nu är alla hemma som ska vara hemma, Per-erik och Anna kom nyss. Jag är redan less på godis men lär trycka i mig lite mer ändå. Har solat idag och råkat ut för pigmentförändringar i ansiktet, därför är jag lite sur nu.
Jag längtar efter Fredrik fina fina Fredrik. Det är alltid så himla kul i hans sällskap, förutom när han sover, då är han en riktig surputte. Men jag har ju himla kul sällskap här också, fast jag saknar Helena.
Jag och Maria har krattat löv på Sjulsarvet, nu väntar jag på mat som mamma fixar med. Och jag saknar Fredrik. Skrev jag det ?


snyggt:P


Kommentarer
irene

Men vad förväntar du dig egentligen av en som sover?

2009-04-10 @ 19:07:40
fredrik

Saknar dig med!!

2009-04-10 @ 20:24:02
mamma

Du skrev det, ja...

2009-04-10 @ 21:51:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0