Bullbak

Idag ska jag baka bullar, städa, tvätta och kanske börja packa. Imorgon åker jag hem:)
Helgen har delvis spenderats ute, fast på lördagen var det inget superväder trots att Kejtan bestämt hävdade att solen snart skulle komma. Den kom på söndagen så då gick vi ut på köttbullesjön och fikade.
Sonny hängde också med och laddade, precis som oss andra, upp med morgongröten.

En gång bjöd vi Boss på kidneybönor som han inte ville ha men då kom Sonny och åt dem istället. Knäckebröd funkar också. Jag tror han äter allt så länge han får vara delaktig.







Nej nu måste jag göra degen. Hejsvejs




Kommentarer
Mariami

Vad gullig han är :) Är du inte rädd att han ska försvinna när du tar ut han sådär?

2009-04-06 @ 17:35:20
URL: http://mariami.blogg.se/
irene

Vilket härligt liv för både folk & fä.

2009-04-06 @ 19:17:11
Anonym

nä, de brukar komma tillbaka fast de försvinner... om de inte blir påkörda av ove karlsson eller får en tandsjukdom förstås-.

2009-04-07 @ 14:46:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0