Ibland ska man ha tur också.

Stressade järnet till tåget, men hann som tur var. Döm om min förvåning då jag upptäckte att vagnen jag hörde hemma i, inte var en liggvagn utan en sovvagn! Trodde jag hade stigit på fel tåg och fick lov att fråga konduktören, men se det var minsann rätt. Så nu sitter jag alltså här i en lyxig sovvagn med bäddad säng, handduk och handfat. För 95 spänn. Man har till och med ett duschkort så att man kan gå och duscha imorgon bitti om man vill. På vägen till bistrovagnen gick jag genom liggvagenen och ropade "SO LONG SUCKERS!" Haha, nä, det gjorde jag såklart inte. Men faktum är att i tågvärlden är det faktiskt bättre att få sova än att få ligga:)

God natt!



Kommentarer
mariami

Haha, du är ju knäpp!

2009-04-08 @ 12:33:59
URL: http://mariami.blogg.se/
irene

Definitivt tur!

2009-04-08 @ 19:40:09
helena

what what..in the... bliblablu

Puss och kram

2009-04-08 @ 22:20:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0