Jag är en blåval, jag kan ta dig härifrån

1.25 poäng från vg på filosofitentan. Jag klarade den allafall:) Nu har jag inga tentor kvar, men ett projektarbete(?), en argumentationsanalys och ett avslutande tal på fem minuter. Sen äre sommarlov. Ja, det kommer bli en del stress och ångest innan dess men jag försöker hålla efter och plugga lite.
Igår var det en skitdag rakt igenom typ. Tur att det är bättre idag, jag steg upp med Fredrik klockan åtta och satte mig och läste en timme, sen duschade jag Boss som var riktigt fettig och smutsig, nu har jag suttit på biblioteket och läst.

Men vad ska det bli av mig?


Kommentarer
mamma

Jag tycker att det går bra för dig,jag. Du är diktig.

2009-04-22 @ 16:54:15
mamms

dUktig, ska det stå.

2009-04-22 @ 16:54:51
Mariami

Vadå? Det går väl strålande för dig! Du klarar ju tentorna, det är huvudsaken!

2009-04-22 @ 20:02:41
URL: http://mariami.blogg.se/
irene

Satsa på att bli blåval. Det verkar vara bra.

2009-04-22 @ 21:17:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0