Jätteroligt:)

Det ska jag tala om, att den femtonde april ska jag flyga till Hemavan:) Jag ska hälsa på hemma hos Fredrik och han kommer från Umfors som ligger så långt bort man nästan kan komma. Dit har jag aldrig flygit men kul blire!

Jag sitter för övrigt och skriver mitt argumenterande tal, ämnet blir "låt bilen stå - ta cykeln istället" Det går faktiskt bra, jag är nog ganska bra på det här:) Imorgon ska jag plugga in det utantill.

Men nu är det snart träningsdags. Box. Det är jag också ganska bra på. Jaa, om jag tänker efter så är jag nog bra på nästan allt!

Sådärja!


Kommentarer
irene

Just det. Rätta takter!

2009-04-01 @ 19:33:51
Mammselen

:)

Bravo!

Det gäller att hitta det braiga i livet. Särskilt nu, när man knappast kan se på nyheterna utan att "dyka" ner i dyn.

2009-04-01 @ 19:56:25
mams igen

Jag vill också till Umfors. Eller till något annat fint ställe.

2009-04-01 @ 20:03:55
Mariami

Haha, rätt inställning :)

2009-04-01 @ 20:28:46
URL: http://mariami.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0