Oflyt!!

Halsen gör ont, lite tung i huvudet. Typiskt, jag köpte ju träningskort nyss. Men får se till att bli frisk när vi är i Prag... för dit åker vi på torsdag. För sjutton, det är ju imorgon....shit... Tiden går så himla fort! Jag hinner ju inte ens att bli deprimerad av en lång vinter längre.
Igår när jag och Boss gick till affären träffade vi på Sonny som var ute, och han skulle absolut med. Inne på affären var jag lite orolig för att han skulle få för sig att gå in, men när jag kom ut satt han snällt mellan Boss framtassar och väntade. De är bäst mina djur.
Idag är det sol och träningsvärken känns i hela kroppen. Jag ska läsa ut coachingboken. Och fika.



Kommentarer
irene

SÅ himla rart det måste ha sett ut. Synd att du inte hade kameran.

2009-04-29 @ 19:27:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0