Påskbekymmer

Har hittat världens billigaste resa hem på onsdag. 197 spänn. Liggvagn. Tyvärr vet jag inte vad jag ska göra med min hund så förhoppningvis fixar hans husse det. Kanske kan Boss få vara på semester i Åskilje. För ska jag sitta med Boss hela vägen kostar det istället nästan 700. Och sen ska jag ju flyga uppåt och då kan han inte följa med heller.

Men det löser sig:) Vi har tränat ikväll. Nu sitter jag och ska plugga in talet, sen godis och film:)

Update: Yes! Markus fixade så Boss kan vara i Åskilje i påsk, och jag hittade en billig resa på tisdag, så på onsdag kommer jag hem. Alla glada och nöjda! Fint det!




Kommentarer
mammselen

Men Boss verkar ledsen. Fast det är han nog inte. Han får ju komma till Åskilje och gotta sig.

2009-04-03 @ 17:05:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0