Sonny har ett telefonnummer och det är tur det

Imorse vid typ sex-tiden behövde Sonny gå på toa och för tillfället finns det ingen kattoa här. Så jag släppte ut han. Halvvägs ner i trappen kom jag på att jag hade glömt ta på honom sitt halsband så upp igen och ta på det. Sen har han vart borta hela dagen. Ikväll ringde det en kille och sa att han var nere i trapphuset:) Så nu är han hemma, trött som bara den. Fast det är såklart svårt för han att veta vart han bor för vi bor ju både hemma hos mig och hos grabbarna.
Ikväll har vi sett oceans eleven, imorgon ska den diskuteras på retoriken. Ja sen är det helg och fest:)



Kommentarer
irene

Vilken tur att du kom ihåg det.

...men, när jag sov över hos dig hade du inte nån trapp eller trapphus? Nu hänger jag inte riktigt med.

2009-04-24 @ 20:40:17
big

nä, vi sover ju hemma hos fredrik ganska ofta..

2009-04-24 @ 21:13:17
Anonym

aha....

2009-04-25 @ 10:54:35
mams

Så bra. Jag tror han behöver ett telefonnummer...

2009-04-25 @ 17:47:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0