Stellan ligger på minus hos Johan

Vi har precis kommit hem från bion, Jonas upptäckte att han hade choklad över hela rumpan på sina vita jeans. Så nu håller han på att bearbeta fläckarna i badkaret.
Sonny tog sig ner i Johans flugbindarlåda och satt där och lekte. Dönöjd enligt Johan. Fjädrarna flög och nu är inte Sonny så poppis längre.

Det har vart en riktigt bra dag:) Argumenterande talet gick rätt bra, killarna fixade taco-lunch till mig, ikväll har vi vart på after work och bio. Supernice!

Imorgon blire utedag på isen:)


Kommentarer
Pe

Hahahaaaaa. Sonny är ju för rolig!!

2009-04-04 @ 09:31:30
mamma

Åh... vilken tur att det inte låg några krokar där!

2009-04-04 @ 09:56:44
irene

vem är då Stellan?

2009-04-04 @ 18:26:00
A-L

Jag tror att Stellan=Sonny

2009-04-04 @ 22:23:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0