Ekonomin fixad hösten ut allafall

Idag fick jag erbjudande om att jobba kvar på min arbetsplats hela hösten. Det känns förstås bra att ha ekonomin tryggad och sådär, men helst vill jag ju ha jobb i Luleå. Eftersom chefen ska utomlands nu och slappna av så lovade jag henne att iallafall jobba till mitten av september så slipper hon bekymra sig om det. Ja, alla borde ju vilja ha en anställd som jag:)

Så det blir till att stanna här i Lycksele.
Kul.
Jag såg verkligen fram emot att få flytta ihop med Fredrik på fredag.
Äh, vi hinner ju inte lessna på varandra iallafall, man få se det positiv, och vara tacksam!!

Nu ska jag städa här innan Fredriks föräldrar kastar ut mig.
(Boss spydde ner deras mattor när jag var i Luleå)

Ciao



Kommentarer
mammselen

Oj då. Säg till Boss att gå ut och spy nästa gång.

Du har helt rätt. Alla bodre vilja ha en anställd som du! Du är bäst!

2009-08-24 @ 18:15:04
irene

YEEEEEEEEEEEEEEES! Då kan du kanske hjälpa mig med att hundarna får bo med dig (eller rättare sagt att du bor hemma hos mina hundar) när jag ska vara på kurs 2 veckor uppdelat på 2 tillfällen under hösten??

2009-08-24 @ 18:15:16
Anonym

men nä, det går ju inte... första tillfället är september och då är du ju inte kvar i stan,,,,,,, shit. :(

2009-08-24 @ 18:16:50
big

Om jag skulle vara i stan då Irene så ska jag hjälpa dig med hundarna:)

2009-08-24 @ 20:45:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0