Inte än

Igår tittade jag och Fredde på en hundvalp. En blandning mellan bordercollie/collie och lapphund. Jättesöt var den men det kändes inte helt rätt så det blev inget. Vi måste nog förbereda oss lite mer först och jag vill helst bara ha två raser inblandade också.
Det regnar i Luleå idag. Jag hade tänkt försöka hitta lingon men det får nog bli till veckan istället.
Ikväll tror jag det vankas fest. Tur för mig att jag slutade med antibiotikan igår. Men jag ska ta det ganska lugnt ändå, kroppen är inte som den ska.
Trevlig helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0