Plugga!

Sitter och kollar in kurser jag vill läsa i höst och vår. Just nu är jag supersugen på att plugga, bara gå en massa kurser som verkar intressant och samla högskolepoäng:) Jag var lite dum som inte började tidigare... ( Jaaa, ett noll till Mamma....) På onsdag börjar skolan för mig igen. Det blir nå genus-kurser, kanske vill jag läsa nåt mer men jag ska jag ju jobba också.

Imorgon åker jag till Luleå. Så jag kommer vara där till måndag förmiddag, jobba två pass i Lycksele och sen är jag tillbaka i Luleå tisdag kväll. Jag vet att det är lite knäppt kanske. Och för att inte tala om jobbiga bussresor som är minst fem timmar långa. Men jag är kär jag så det får vara hur knäppt det vill.

Nu ska jag packa, sen sova.

Fredrik skriver tenta imorgon. Hoppas det går bra.

Godnatt



Kommentarer
mamma

Tack för ett underbart blogginlägg!

2009-08-28 @ 18:08:18
Anonym

MEN snygg bild!

2009-08-31 @ 15:45:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0