Den där himla julen kan komma och gå, jag kommer inte vara hemma ändå.

I år köper jag inte en enda julklapp. Förstår ni hur skönt det är eller? Eller jaja, enda julklappen blir en Venezuelaresa till mig själv. Det har jag verkligen gjort mig förtjänt av tycker jag:P

Förra julafton satt jag och Katarina i bilen i jakt på lite lugn och ro. Orkade inte med alla måsten. Jag bestämde att jag skulle vara radiopratare nästa jul. Eller också vara utomlands. Resan bokade vi i maj. Jag vet inte riktigt hur jag skulle få ett radiopratarjobb ändå. Och reklamkanalernas radiopratare är döjobbiga att lyssna på så sån vill man ju knappast bli. Så Venezuela känns som ett ganska bra alternativ ändå...

Nä men shit. 5 dagar kvar!



Kommentarer
Big

Nä. 6 dagar. Eller?

2009-12-09 @ 20:02:23
mamms

Inga måsten kommer från mig!

2009-12-09 @ 21:33:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0