Free

Nu har jag lämnat in hemtenten och lugnet sänker sig i själen. Ja men det känns så. Innan man hinner börja tänka på allt annat man ska göra. Men vad gör väl det, jag har ju alla dagar fram till avresa att göra allt på. Jag borde skriva en lista.
*plocka ihop alla saker i härbret hos pappa
*leta efter en cykelnyckel i en höstack
*kopiera alla resehandlingar
*sy kläder som har gått sönder
*tvätta alla kläder som ska till klädinsamlingen
*köra dit alla kläder
*prata med Per-Erik om att Hima behöver MYCKET närhet (Mamma tycker det här är mycket viktigt. Han ska ha henne i ca. 4 dagar...)
*köpa nya hundben
*lämna tillbaka bok på biblioteket
*köpa sovsäck/reselakan till Venezuela?
*sätta Kate på kö på böckerna
*prata med Markus om Boss

*tvätta mammas bil. Ut och invändigt
*hälsa på farmor
*köpa myggnät och myggmedel och alcogel
*introducera Hima för en älgklöv

*boka hotell i Caracas
*växla pengar
*köpa tågbiljett till Arlanda
*




nej men nu fick jag bråttom till Maxi.
fortsätter sen. tjingeling



Kommentarer
Pe

Ska jag????



Kul att du berättar sånt!

2009-12-03 @ 20:50:08
Anonym

Men hello? det här kom vi ju överrens om innan jag skaffade henne!!

2009-12-03 @ 21:51:07
Pe

Jamen jag trodde inte det blev nåt ju.

Bara så du vet så är jag i skolan mest hela dagarna nuförtiden. Men kan nog åka hem över lunchen...

2009-12-04 @ 14:49:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0