Julfest

Idag har vi vart till Borlänge på julfest med hundklubben där vi går på valpkurs. Vi fick en massa fika och en julklapp. Så nu har vi ännu mer hundmat i garderoben. Boss var med också, det tyckte han var kul.

Annars då. Det regnar ute. Jag ska gå och fråga Kejtan nu om hon vill gå ut med mig ikväll och ta ett glas vin. Tror inte hon vill det men fråga kan man ju alltid. Nej nu ångrade jag mig nog. Skönare att ligga hemma i soffan, käka chips och glo på film.

Jag skulle inte vilja ha en rosa prinsesstoalett som spelar musik när jag kissar. Jag skulle inte ge en sådan till min dotter heller. Nu var det sagt.

Just det, jag och Katarina ska försöka bli snälla mot varandra. Det betyder att hon har en fin kropp och jag är snygg. Tack för mig.



Kommentarer
elin

haha..vilken blogg läser du mån tro?

2009-12-06 @ 00:28:36
big

menåå, hon är ju så himla insnöad på rosa och prinsessor att man blir mörkrädd...

2009-12-06 @ 10:21:10
Mariaimi

Jag man blir så sjukt less, reagerade också på det där...

2009-12-06 @ 10:44:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0