Lucia (?)

Enda tecken på lucia jag har märkt av idag är att googleikonen har en luciakrona på sig... Men mamma har informerat oss om att ikväll äre lucia på tv klockan 6. (något som vi faktiskt inte redan visste.)
Just nu håller hon på att laga kroppkakor, ska bli jättegott!

Idag har vi vart ute med hundarna i det fina vädret i två timmar, sen städade vi mammas bil. (Facebook-info?)

Fredrik kommer om en halvtimme. Han skulle egentligen komma inatt men 3 av 4 personer i hans brors familj har drabbats av kräksjuka så han beslutade sig för att komma tidigare. Förhoppningsvis har han inte med sig någon sjukdom, vore inte så bra såhär 2 dagar innan avresa.

Nu ska jag gå och byta om. Dagens outfit består av långkalsonger med hjärtan på och en militärgrön fjällräven tjocktröja. Plus en megastor finne. Snyggt så in i norden!!



Kommentarer
elin

Snygg klädstil Birgitta! kan du inte tipsa mig om hur du lyckas?..=)...gick de bra med hotellbokningen?



Kram ELin

2009-12-15 @ 11:21:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0