Magsjuka light

Igår när jag kom hem från hundkurs-avslutningen hade jag världens huvudvärk och började må illa. Så jag gick och la mig men kunde inte somna och mådde illa mer och mer. Var övertygad om att det var kört och jag snart skulle hänga över toaletten. Men sen vakande jag två timmar senare och mådde rätt okej:) Tror det var tabletterna mamma fixade till oss igår som hjälpte:)

Har nu tagit en hundpromenad i snön och känner mig lite seg i kroppen och konstig i magen men annars fint.

För övrigt gick hundkursen väldans bra, Hima skötte sig bäst av alla fast hon är yngst! Vilken valp man har fått tag i... :)

Nu:

Venezuela!

Byebye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0