Aktivera!

Woh, idag har jag gjort saker. Bra! Igår gjorde jag inget och det slutade som vanligt med lätt ångest fram på eftermiddagen, så lovade mig själv att inte ha någon mer sån dag den här veckan. Blir lätt att man bara sitter i sängen med datorn och timmarna tickar på, jag har ju oftast bara två lektioner i veckan...
Tvättat och pluggat är det jag gjorde. Plus att jag har försökt organiserat den här resan som pappa fick i 60-årspresent tillsammans med mina syskon. Som det ser ut så blir det Prag i början av maj.

Nu tror jag att jag ska gå till Helmert.



Höhö, så fick jag in den hämnden också.


Kommentarer
irene

Prag lär vara en superfin stad

2009-02-03 @ 19:10:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0