Finbesök

Ikväll kommer vår kusin Magnus på besök, han ska jobba i Luleå i två dagar. Pisters har lånat lilla blå sportbilen ikväll och gjort maxi. Åh det är så kul att handla mat:)
Så nu håller jag på att baka tekakor så Magnus får något i magen när han kommer.

Idag har jag insett att filosofin ligger långt bort. Jag fattade ingenting idag. Nada. Jag vet inte om det är någon idé att fortsätta med det där svamlet. Men gör jag inte det så har jag skola typ en gång var tredje vecka...

Jag har gjort av med mer pengar idag också. Köpte nya Emelie Cajsdotter-boken och beställde en massa bra skivor.



Älg som Johan gjort... en fot och två händer:)

För övrigt hoppas jag att farbror julius hade fina värden.


Kommentarer
Mammselen

Fortsätt med filosofin du. Man ska väl inte fatta någonting av det? Så du fattar alldeles rätt. Om du fattar?

2009-02-17 @ 21:58:15
Maria

Äh, det där ska man inte fatta något av. Så du är inne på rätt spår :)

2009-02-18 @ 08:06:44
Anonym

Nä man ska faktiskt fatta vissa filosofiska tankegångar...

2009-02-18 @ 10:32:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0