Hungrig!

Jag äter alldeles för lite om dagarna nu, särskilt när man inte få stoppa i sig nåt godis. Klockan är halv åtta och jag har ätit en blandning mellan frukost och lunch vid elva, sen en halv glass under eftermiddagen. Nu när jag har slutat träna och äter dåligt går jag ner i vikt. Men vi kör igång med träningen igen om drygt en månad. Och nu ska jag få fiskgratäng av lillasyster.
Jag och Kejtan har klippt oss idag, sen for vi på Willys och eftersom jag var så hungrig har jag handlat allt gott jag kunde hitta förutom godis. Serranoskinka, aioli, brieost, mozzarella, kantarellost, kex med hanvvsalt, ett kinesiskt päron, vindruvor och chips. Sen köpte jag en flaska vin också. Nu ska det lyxas. Dock inte med gott samvete eftersom att jag har vart slö och knappt gjort något vettigt denna vecka.

Det är skitkallt ute och imorgon ska vi nog på Jokkmokks marknad, -18 skulle det vara.

Trevlig helg!





Kommentarer
mammselen

Jag fattar inte riktigt. Varför äter du inte mat?

Frukost, lunch, middag.

Varför har du slutat träna? Eller röra på dig?

Jokkmokks marknad... säkert roligt... men hui, vad kallt!

2009-02-06 @ 21:32:47
big

men det blir mat när tillfälle ges ju... oftast är man nån annanstans än hemma..

Vi har inte träningskort längre, åker bara lite skidor nu ibland.

2009-02-06 @ 23:32:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0