090121

Senaste dygnets rapportering

-Igår ramlade nästa del av spegeln ner när jag var väldigt arg på dörren som inte gick att låsa för snön som var i vägen. Så jag smällde igen den väldigt hårt. Klirr. Inte glad. Som tur var så var pister Kate i Happis igår så hon köpte ny spegel till mig:)

-Hängde hemma hos Helena. Först fika med Johan och Björn, sen bjöd hennes sambo på mat, han är jättetrevlig. Vi såg  film där för han har köpt en sån där stor filmduk och grejer... kommer att bli fler filmkvällar där:)

-Vi var på second hand-shopping men utan några större resultat, en potatispress och ny hundmatskål. Kroppkakor snart igen!

-Filosofi-introduktionen var boring. När de jämförde det med matte blev jag lite orolig men Helena säger att det inte är svårt. Hope so.

-Sonny smet ut idag och racade några gånger i snön innan han kom på att han var hungrig och kom in igen.


Nu ska jag snart ner på stan, blir lunch med Freddan idag, sushi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0