Åhh.

Den här dagen har börjat ute i skogen igen. Det gick inget vidare men skönt att komma ut i finvädret allafall.
Jag och Mamma har vart i Borlänge på Kupolen bla, hittade inte nåt spännande men på Maxi på vägen hem köpte jag glass. Man måste väl få köpa nåt extra gott på helgerna. Det konstiga är att jag inte har blivit sugen på det än så den får väl vara kvar till imorgon.
Kvällen har spenderats framför datorn. JO-fall och betapet. Jag tänker för mycket på annat men det är fem dagar kvar till tenta och sex dagar kvar till fystest, bara bita ihop och få det färdigt.


of your world, of your bed, of your heart?




Kommentarer
mams

Just det.

2009-01-10 @ 21:36:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0