Allt annat än att plugga...

Jag sitter här och ska försöka läsa en filosofitext på engelska, det är inte riktigt min grej att läsa pluggtexter på engelska. Jag har hittat ett översättningsverktyg på internet, men det funkar inte så himla bra, det blir lite konstigt.
Istället för att plugga har jag legat och myssovit med Boss och Sonny i sängen, fixat försäkring till Sonny, beställt en filosofibok på internet, lyssnat på p3.
Kokade lingonsylt igår så nu ska jag väl snart gå ut med Boss till affären och köpa apelsinjuice så jag kan äta blodpudding till middag.

Ganska tråkig dag och ingen vill fika heller...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0