Behov?

Klockan är mycket, time to sleep. Men Sonny är helvild här så det är lika bra att vara vaken en stund till, han lär nog snart lugna ner sig. Skolan har inte börjat än så idag har jag nästan haft tråkigt. Inget att göra.. har hängt hos grabbarna rätt mycket, lagat middag till pisters, bakat bröd, promenerat, sett på idrottsgalan.
Imorgon börjar jag läsa filosofiska frågor. Det blir intressant.

Behovet av att skriva blogg går upp och ner. När man är som lyckligast känns det inte lika viktigt att skriva, är man olycklig gör man inget annat. Men det är nog bra att ha bloggen som någon sorts terapi.
Och är jag lycklig just nu?
Vet inte.

Imorgon blir det allafall en bra dag.




Okej. Olycklig. Jag gillar inte att dammsuga upp glassplitter klockan tolv på natten för att världens drygaste katt inte kan hålla sig i skinnet. Han rev ner en del av spegelväggen! och flög in på toaletten med huvudet före efter det.


Nu ska jag prova sova.



Kommentarer
mammselen

Världens drygaste katt måste få bli utekatt snart.

2009-01-20 @ 17:50:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0