Big-databeroende..

Jag och Kate kastade oss över våra datorer så fort vi kom innanför dörren till mamma idag, oo jag älskar min lilla dator!
Det är femton grader kallt här idag och jag försökte mig på att åka skidor, men det tycker inte mina tår om så jag fick ge mig efter femman. Helt otrött i kroppen, men aja, man lyckas väl inte alltid med sina träningspass.

Vi har vart uppe hos Pappa från igår, pluggat, umgåtts med syskonen och sånt. Maria lagade indiskt till middag. Jag har dessutom agerat jakthund då vi skulle ut och jaga, jag, Pappa, och Per-Erik. Lyckades väldigt bra med det, dockn hände det rätt hemska saker som resulterade i att jag satt i snön och strogrät. Men Perk fick skjuta ett rådjur allafall.

För övrigt anser jag att Johan och Fredrik borde plugga!


höhö...



Kommentarer
Johan

Skärp dig pjuklarv!

2009-01-04 @ 21:12:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0