fri vilja?

Ja, nu har jag ju haft filosofilektion. Det var väl intressant. Från deprimerande till hoppfull. Det går fint att påverka framtiden. Spännande att leva och se hur det går:)

Annars har jag faktiskt inte sett solen på evigheter tror jag. Och vaknade imorse efter en dröm med ångest. Markus skulle åka ifrån mig och ta mina personliga saker från förr i tiden med sig. Jag känner att jag helt och hållet har kommit över honom, men i drömmen var jag helt knäckt och låg och grät på golvet. Weird.

Nu ska jag ta tag i lite saker. Koka lingonsylt, städa, plocka undan lite tvätt och sånt.




Kommentarer
irene

Det var nåt du behövde få ur dig. Eller så har du "lämnat" det sista från den tiden nu. I vilket fall som helst var det nåt bra, tror jag. Allt blir bara bättre.

2009-01-27 @ 18:46:42
mamms

Han får väl inte ta dina personliga saker, heller. Fattar han väl?

2009-01-27 @ 19:38:55
Yksi

Oxå svensk i Norge...

2009-01-29 @ 00:37:48
URL: http://yksi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0