Halvt död. Men bra. Döbra.

Jag har vart på Lugnets fysiocenter och tänkte springa på löpband. Det var gammalt och det tog säkert tio minuter innan jag fattade hur man ställde in hastigheten. Jag fick till och med tänka själv och räkna ut i huvudet hur lång tid en kilometer skulle ta om jag ville springa 10 km/timmen. Jobbigt...:P
 Men till slut så ockuperade jag löpbandet i 45 slitiga minuter. Fyy vad trött jag är nu, men det var ett himla bra sista hårt pass innan fredag. Ska nog åka lite lätt skidor på tisdag också men sen ska jag hålla mig lugn.
Mamma hade lagat mat till mig när jag kom hem och nu har jag ätit glass och varma vinbär till skidskyttet på tv som för en gångs skulle gick bra!

Ska väl plugga lite ikväll och skrapa trisslott. En miljon ska jag ha för då åker vi jorden runt:) Yää!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0