nya pjucks

Jag har inte pluggat mer än två timmar idag heller... jag tror jag ska ta en till timme snart. Gick ner på stan och hittade ett par lustiga skor för 49 kronor. Nästan gratis alltså så jag köpte dem fast jag vet inte om de var någon höjdare. Träffade Mamma sen och hon köpte ett litet gulligt läppbalsam till mig från bodyshop så nu är jag väldigt pussvänlig;)
Vi har köpt sushi till kvällsmat men vi ska tydligen vänta med att äta till "på spåret" börjar... suck.

Ja och nu är det helg också. Kanske jag följer med Pappa ut i skogen imorgon bitti, sen ska jag och mamsen till Borlänge. Och jag längtar till Luleå jag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0