Piuh!

Vi har vart och åkt skidor, jag åkte hela 15,6 kilometer, skitnöjd är jag:) Innan det var jag bara deppig och ville ligga under täcket hela dagen. Usch, vintern börjar vara för lång nu.

Mindre nöjd är jag med att Sonny är ute och borta. Han smet iväg tidigare idag när jag var hemma och bytte om till skidkläder. Sen gick han omkring här ute och jag försökte locka in honom, men han ville vara ute. Så jag for och åkte skidor och nu kan jag inte se han. Men jag är inte så orolig faktiskt. Kan hända någon tar vara på han när han är så liten.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blire tacos med Helmert Freddan och Johan:)

Fika ikväll kanske?

hejs...




Kommentarer
mammselen

Duktigt gjort.

Jag tycker att du ska vara glad åt att det är riktig vinter. Desto mera komer du att njuta när våren kommer. Solen börjar värma ansiktet, det droppar från taken, det är blir skare som man kan gå på, dagarna blir längre och ljusare, fåglarna sjunger av hjärtans lust. Du med kanske.

2009-01-30 @ 17:23:33
irene

Då får vi tänka hem honom

2009-01-30 @ 19:23:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0