sen tittar du mig i ögonen och säger att det ordnar sig.

Åh, varför finns det ingen som fattar med en gång för?

Idag har jag

-åkt skidor
-förfrusit stortån så den blev helt vit. sen blev den blå i duschen. sen back to normal igen.
-sett Australia och förmodligen påverkade den mitt humör fastän slutet var lyckligt.
-tappat mobiltelefonen i diskhon så nu hör man inte den som pratar.
-tappat fotfästet, drömde att jag gjorde det inatt. (har aldrig hänt förr)
-inte börjat plugga

nånting är inte helt i fas.


Kommentarer
mammselen

Tappat fotfästet drömmer jag att jag gör ... då och då...

Senast för någon natt sedan, klättarade jag på en smal, smal ramp utanpå ett höghus. Samtidigt hjälpte jag ett barn att hålla sig kvar. Var det du kanske???

Vi ramlade inte. Bra va? Vi klarar oss.

2009-01-03 @ 09:03:15
elin

ibland måste man tappa fotfästet för att hitta ett annat... eller rammla ner i en trygg famn!! =)

att tappa fotfästet är inte nått dåligt!!

du kommer nog att vara med om en förändring!

kram kram kram

va inte rädd eller osäker

2009-01-04 @ 13:47:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0