Snart förkyld igen..

Har känt av halsen idag så det blev ingen skidåkning som planerat och nu inser jag att det var rätt beslut för imorgon kommer jag att vara förkyld känner jag. Inte så kul, men får hoppas jag blir frisk snart för nu har jag inte tränat på evigheter. Nog för att jag skulle dra ner på träningen, men inte sluta helt.

Jag tröstade mig med lyxglass och popcorn. Det funkade, jag är på bra humör, har städat rummet och sökt ett extrajobb. Imorgon ska jag nog... fika eller nåt. Ledig är jag allafall. Behöver ett extrajobb, för att fylla upp lite dötid och för att få ihop mer fikapengar:)

Nu ska jag duscha, tjingeling.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0