varm fruktsallad med vit choklad

Jag och Helmert håller på att göra efterrätt här, det ska bli riktigt gott det... tråkigt för Fredrik som försöker gå ner i vikt, han får inte smaka..
Vi har inte gjort så mycket idag... som vanligt.. Jag är hundvakt åt en terrier, tyvärr inte min favoritras (sorry Julius...) han kissade två gånger på golvet inatt "han kan göra det när han inte är hemma..." Inatt kommer han att få sova hemma hos sig.
Smarta Kejtan har missat det här med att man måste ha pass när man ska på semester till utlandet. Jag påminde henne idag eftersom vi hittat en resa vi vill ha från Luleå på tisdag. Hon tyckte jag skulle ha påmint henne tidigare för att det visade sig att hennes pass gick ut i mars förra året. Fint där syrran! Som straff lägger jag ut en ful bild på dig.



Haha, gruvhämd! Till hennes försvar kan jag säga att jag hade mixtrat lite med färgerna, så hon är inte riktigt så blek i verkligheten. Men nu får hon ju vara blek ett tag till eftersom hon sjabblat bort det här med resan...



Kommentarer
Julle & Sasha & Ada

Haha, det är faktiskt bara julle som INTE är terrrier av oss!!!

2009-01-31 @ 22:25:08
mammselen

Nää... nu är du inte snäll....

2009-01-31 @ 22:30:45
big

va

?

Är han inte en tibetansk TERRIER?

2009-01-31 @ 22:55:30
big

va

?

Är han inte en tibetansk TERRIER?

2009-01-31 @ 22:55:47
irene

Nä, tibetanska terrier är INTE av terriersläktet. När rasen skulle namnas visste man bara inte vad man skulle kalla den och tyckte att det var "ganska nära". Så där fick du! :)

2009-01-31 @ 23:19:47
Helena

Men han beter sig som en terrier...

2009-02-01 @ 10:08:34
irene

jojo, han "tänker själv"... Kanske därför de kallade tibbarna för terrier?

2009-02-01 @ 10:55:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0