Vilken jul!

Det har vart jättehärligt väder här hela julen och nyår och allt det där... Det har blivit mycket skidåkning (när jag blev frisk från förkylingen) och vi har vart ute på långfärdsskridskor en gång också. Mamma vill ha med oss till helgen också, hon vill att vi ska ta med fika och skrinna ända till Borlänge och tillbaka, men vi får se hur det blir med den saken. Träningen är igång igen allafall:)

Sonny har vart hemma och stortrivts med alla människor. Det där med att ligga på någons axel och hålla koll är verkligen hans grej...



Nu är det typ 16 dagar kvar till jag far upp till Luleå igen, jag längtar. Men först ska det pluggas och tränas här hemma. Jeeee.... ! Men bara att göra det ordentligt och sen åka norrut och njuta av livet. Fast jag njuter ju nu också. Det ska man ju. Jag har blivit bättre på det!

Nytt år, nya möjligheter!





Sova snart, natta!!


Kommentarer
Anna

Jag undrar lite var man köper sådana där speciella "axelkatter"? Skulle matcha bra till en tröja jag fått i julklapp ;)

2009-01-02 @ 12:53:07
URL: http://veckansbryderier.blogg.se/
irene

Du verkar må gott? Skitbra! Fortsätt så.

2009-01-02 @ 20:19:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0