Yes!

Börjar känna av tenta-ångesten. Höll på att bryta ihop imorse för småsaker några gånger men klarade mig hyfsat. Har pluggat lite idag och tror mig känna mig ganska okej inför tentan. Men det finns ju alltid mer att lära... Allafall så är jag väldigt lättretad i dessa tider, so be nice!

Det som är så himla bra är allafall att jag fick mail av min historielärare som berättade att jag är godkänd på hemuppgifterna och har därmed fixat 20% av poängen på tentan. Den skulle jag gjort på fredag men får ta den i mars istället.

Har hunnit med att träffa Emma idag också, mycket trevligt, hon sa att socialrätt är lätt, så jag väljer att tro på det.

Ciao!


Kommentarer
Mariami

Det kommer att gå strålande! Puss och kram!

2009-01-13 @ 08:42:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0