Dags att blogga igen:)

Har ni hunnit hämta er från den oerhört vackra bilden i föregående inlägget?

Igår åt vi surströmming. Gött vare. Nu har vi ett proppfullt kylskåp men ändå känns det inte som att vi har så himla att äta. Jag och Helmert har vida sms-diskussioner om hurvida vi ska köpa kött eller kyckling...
"Och du ska snacka om Dyrjävla matn! Skaruhastrykeller?!"
Idag ska jag baka kakor allafall:)

Jag har fått pengar tillbaka på skatten också:) Från Norge alltså 7300 norska pengar. De lär väl gå direkt till Venezuela-kontot.
Imorgon jobbar jag igen. Och hela helgen. Fredrik kommer hem på semester i tre veckor nu. Yes:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0