Man får tro på det bästa:)

Jag sitter som en dåre och kollar in väderleksrapporterna för vädret i Uttersjöbäcken under måndagen och tisdagen. Under dessa dagar har det växlat från soligt och fint till hällregn och en blåst på 11 sekundmeter. Så ibland har jag faktiskt tvivlat på om vi verkligen kan åka. Just nu ser det ut som om yr lovar hyfsat bra väder, bara lite regn mellan måndag kväll och tisdag förmiddag. Medan smhi lovar regn hela dagen under tisdagen. Igår sa de tvärtom. Men vi satsar på att köra dit ikväll och hitta en lämplig plats för tältet och sen ska jag äntligen få meta:)

Igår var vi ut hela bunten. Vi har ju besök här, Magnus kom hit med Kejtan i fredags, och han ville såklart vara med om en Lycksele-fest. Ja, uj vad roligt vi hade det. Fest hos Fredtrikk och sen cyklade vi ut till travbanan i racerfart, en del med passagerare på pakethållaren, de borde nästan ha träningsvärk idag. Ja där var det iallafall rockpub, vilket var sådär halvkul, men det var roligt at cykla allafall. Sedan åkte alla hem till vår lägenhet där vi fikade lite och hade badkars-robinson:) (Alla frös om fötterna när vi kom hem så de gjorde skumbad och sen satt alla med fötterna däri.)

Nu ska jag hitta mig något att äta, så får jag hoppas att Freddan snart är på bena så vi kan fara nångång.



Kommentarer
mams

Va, är han sjuk?=??

2009-07-19 @ 16:52:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0