Nu ska jag se film, sova kan man ju göra när man dör.

Vi har redan sett en film ikväll ute i Hedlunda. Men jag är trött och på lite halvdåligt humör så nu är vi hemma igen. Se film i sängen äre som gäller, om dvdn funkar. Kejtan har övertalat mig om att jag inte behöver så mycket sömn som jag trodde inför mitt tolv-timmars arbetspass imorgon.
Regnet fortsätter att ösa ner, det är tråkigt. Men helgen blev hyfsat kul allafall. Man ska ju inte låta idioter förstöra.
På torsdag ska jag få en överraskning. Fredriks födelsedagspresent till mig:) Tack för alla gratulationer och presenter!!
Här är min goda tårta, den blev lyckad!!



Det gröna är inte persilja, det är citronmeliss.

Godnatt!


Kommentarer
mamms

Vassego :)

Fin tårta. Du är duktig du.

2009-07-26 @ 22:21:53
irene

himla synd att dne inte var klar...

2009-07-27 @ 19:54:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0