Nu vänder vi på dygnet!

Åh men skönt nanting! Ledig i fyra dagar. Kan det bli bättre? Ja, om man vore ledig i fem kanske. Men nu ska jag njuta av det här sen "byter" jag typ jobb. Ska vara assistent hos en annan.
Imorgon ska vi nog börja dagen med att spela beachvolley, på kvällen blire fest. På söndag kväll eller måndag åker jag och Fredrik till mormor och morfar:) Eller såhär, vi hade tänkt tälta i Uttersjöbäcken, köpa bröd på fabriken, fiska upp några abborrar, steka i smör:) Åka till Bjuröklubb, hälsa på mormor och morfars grav. Det blir fina dagar tror jag:)

Men först en grymt skoj helg i Lycksele!



Nu vänder vi på dygnet folkens!


Kommentarer
mams

Vi vänder tillbaks dygnet, menar du väl.

Jobbet väntar, ledigheten är över.

2009-07-17 @ 16:18:25
mams igen

Så trevligt att ni ska hälsa på mormor och morfar. Hälsa från mig.

Ska ni bada i havet också? Storsand... där brukar det vara kallt, men ni badar ju ändå...

2009-07-17 @ 16:20:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0