Åhh..

Idag är jag less på min nya chef. Jag ringde idag för att efterlysa mitt schema som jag skulle fått för längesen. Börjar liksom jobba nästa vecka... "Jahaa, har inte Lena skickat det" Nä. Så hon skulle skicka det. Passade på att fråga om hur det ser ut nästa vecka också. Jobb från tisdag och hela helgen. Jag har inte vart hos personen jag ska jobba hos sen 2006. "Men då måste ju du ha inskolning!" Det har jag påpekat för henne två gånger redan. Sen försökte jag få ur henne hur jag jobbar på midsommar och helgen efter det. Inget jobb. När hon sedan kollar igen visar det sig att jag jobbar helgen efter midsommar då Maria har sin 30års-fest. Förklarar att jag inte kan jobba då och hon skulle försöka lösa det. Men det känns inte som att hon tar in det jag säger, verkar som hon bara säger ja utan att verkligen lyssna. Så hon skulle iallafall kolla upp allt ordentligt och ringa senare, men det har hon ju inte gjort.

Man blir.... trött.

Fast jag tror att det blir en bra sommar hur som helst:)


Kommentarer
irene

Det blir nog bra. Jag vet att det hände mycket "stök" i slutet på förra veckan som de var tvugna att prioritera både tid, koncentration och energi på.

2009-06-02 @ 19:19:28
mamma

Liiite dumt att vara less på nya chefen INNAN du ens har börjat jobba...

2009-06-02 @ 22:08:04
Mariami

Grr, om du inte får ledigt... Då ringer jag och pratar med henne :)

2009-06-03 @ 08:17:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0